FORSIDE          OM HUI          HOLD                                                                           INFO TIL UDEHOLD          BLIV SPONSOR

TRÆNERE & LEDERE INFORMATION


Her finder du information om de områder du som træner eller holdleder i HUI oftest er involveret i. 

    • Materialer
    • Adgangschip
    • Trænertøj
    • Banebooking
    • Tilmelding til turneringer & stævner
    • Kampændringer
    • Banetider
    • Indendørstider
    • Omklædningsrum
    • Træningsmaterialer
    • Medlemskab, ventelister & prøvetræning
    • PR, Hjemmesiden & sociale medier
    • Holdsponsorater 
    • Sociale aktiviteter
    • Exit procedure når en træner/leder stopper

MATERIALER

  • Div. materiale (bolde, toppe, pandekager, veste, osv.) bestilles igennem Susanne Bjerre 
  • HUSK vi har et fælles ansvar for at passe på vores ting. 
  • HUSK at indsamle ALLE materialer efter brug, lær spillerne i at tage et fælles ansvar med oprydningen, og lås ALT forsvarligt inde efter brug. Skriv gerne årgang på jeres materialer, så de er til at finde. 
  • Ødelagte/punkterede bolde returneres til Susanne, da vi får dem refunderet.


ADGANGSCHIP

  • Adgangschip til omklædning og materialer bestilles via Susanne Bjerre.
  • Chippen opbevares forsvarligt af trænere og ledere og afleveres tibage til Susanne når man stopper.


TRÆNERTØJ

  • Trænertøj bestilles via Susanne Bjerre. Kontakt Susanne inden du starter, og aftal størrelser og udlevering 


BANEBOOKING & TIDER

  • Alle hold tildeles træningstider jf. baneplanen.
  • Baneplanen koordineres af Henrik Lange 
  • Den ændres tre gange om året (forår/sommer, efterår og vinter).
  • Kampe afvikles uden for træningstiderne med mindre der er givet tilladelse til andet
  • I vinterperioden bookes banerne af holdene via http://www.ferox.dk/banebookning/?klubid=2
  • HUSK og tjekke om I har en bane FØR I flytter/booker en kamp!
  • Hver uge opdateres "Ugens kampe" på www.hui-fodbold.dk, hvor man også kan se sin bane og omklædning
  • Spørgsmål til banebooking rettes til Henrik Lange


INDENDØRSTIDER


TILMELDING TIL TURNERING & STÆVNER

  • Klubben betaler for tilmeldingen til DBU- og DGI-turneringer.
  • Tilmelding til turneringer i DBU regi varetages i samråd med trænerne, af Henrik Lange
  • Tilmelding til DGI-turneringer står trænere/holdledere, på de mindste årgange selv for.
  • HUSK kun at tilmelde et realistisk antal hold i forhold til aktive kampspillere og trænere.


KAMPÆNDRINGER

  • Kampe ændres af træner/holdleder i Kluboffice. Har man ikke den rette adgang kan det gives via Bent Fabricius
  • Kamp ændringsforespørgsler sendes først, når I har sikret, der er en ledig bane. 
  • HUSK at sikre, dommerne er flyttet med. Er det en lokal dommer gøres dette via Henrik Lange og ellers kan I se det under kampen på DBU.dk eller i DBU app'en.


OMKLÆDNINGSRUM

  • HUI Fodbold har omklædning under Hørsholmhallen og i Marken.
  • Under Hørsholmhallen har følgende hold faste omklædningrum: Senior 1 i nr. 6, U16/17 i nr. 5, U14/15 i nr. 4, U19 i nr. 3 og Senior 2 i nr. 2. Nr. 7 er til udehold, der spiller på stadion. 
  • I Marken har pigerne fast omklædning i nr. 5. 
  • HUSK og tjekke Ugens Kampe, hvor holdene skal klæde om
  • HUSK du som træner/leder har ansvaret for at byde modstanderholdet velkommen og låse dem ind i det til dem tildelte omklædningsrum.


TRÆNINGSMATERIALE


MEDLEMSKAB, VENTELISTE & PRØVETRÆNING

  • ALLE medlemmer skal oprettes via indmeldelsesformularen under MEDLEMSKAB, før de træner i HUI. Det skal I som træner/holdleder sikre, før I tager dem ind.
  • HUSK at alle nye spillere (eller deres forældre) skal være bekendt med vores regler vedr. medlemskab, før de kan træne i klubben. Se mere under MEDLEMSKAB.
  • Skabelon til mail til venteliste spillere. 
  • Skabelon til mail til spillere, der inviteres til prøvetræning fra anden klub.
  • Informationsmateriale til alle nye medlemmer.
  • Introduktion til KampKlar.
  • Kontakt altid Bent for flytning af spiller fra venteliste til holdet. 
  • Kontakt altid Bent for annullering af medlemskab, hvis en spiller stopper.  


PR, HJEMMESIDEN & SOCIALE MEDIER

  • www.HUI-fodbold.dk opdateres af Katja Loran. Har I rettelser til jeres holdsider eller andet, er I altid velkommen til at sende det.
  • HUI Fodbold er også at finde på Facebook og Instagram. Del meget gerne billeder og små videoer fra jeres kampe, stævner, træning og sociale arrangement. Send dem til Katja på SMS 30794569 eller ”tag” @HUI_fodboldklub i jeres opslag.
  • Har I artikler I ønsker i Ugebladet koordineres dette af Katja Loran


HOLDSPONSORATER

Alle hold bedes overholde klubbens regler for sponsorater til et konkret hold eller en årgang

Sponsorater til hold omfatter normalt spillertøj og/eller træningsbeklædning med sponsors logo.

Af hensyn til klubbens hovedsponsor kan der ikke tegnes holdsponsorater med firmaer inden for gartner/anlægsgartnerområderne.

Processen er, at holdet/årgangen drøfter sponsorat med sponsor. Er der enighed med en sponsor følges flg. struktur


SOCIALE AKTIVITETER

Som trænere og ledere i HUI, er vi med til at skabe et godt socialt fællesskab for spillerne på alle årgange. Det er vigtigt at I som trænere og ledere, sikre at der afholdes spisearrangementer og andre aktiviteter.

I booker cafeen på tavlen i cafeen, og der vil de aftener være muligt at købe sodavand og andet i cafeen.

I har også mulighed for at søge støtte til arrangementer og turer via HUI's Venner samt via HUI Banko Støtteforeningen


EXIT PROCEDURE NÅR EN TRÆNER/LEDER STOPPER

Det er vigtigt at når en træner eller leder stopper, at vi får indsamlet chip og tøj.

Dette returneres til Henrik Lange, som også sikre at adgange til holdet slettes.














HUI FODBOLDKLUB

 

HØRSHOLM-USSERØD IDRÆTSPARK

 

STADION ALLE 5

 

2960 RUNGSTED KYST

 

KONTAKTINFORMATIONER

VORES SPONSORER

Copyright @ All rights reserved